söndag 24 augusti 2008

Det har gått 3 månader....

...sedan vi gifte oss! Det är ju ingenting tycker nog vissa, men tiden har ju gått fortare än nånsin!



Så idag tänker jag bjuda på lite minnen från den 24:e maj. Den bästa dagen i mitt liv, direkt efter mina flickors födelse :)



Lilla E i säkert förvar hos morfar.






Den här låten dansade vi till, Making memories of us av Keith Urban. Bli så lycklig varje gång jag hör den för det är nog den vackraste sång som nånsin gjorts! Har du inte hört den innan så ha du missat nått! :)

~~:::::~~

För övrigt är det en sån där dag då jag försöker få det mesta gjort, alla mina projekt måste bli någorlunda klara, tvättmaskinen går för fullvarv och färgen på det jag målat håller på och torka.

I mån börjar allvaret, jag ska till skolan, lilla E ska påbörja sin inskolning på dagis och livet går tillbaka till vardag igen. Jag har lite ångest och det går inte att komma ifrån, nervös för vad skolan kommer bjuda på och lite lessen över att min mammaledighet snart är slut... Men man kan ju inte glida runt ha det bra jämt, nu ska vi se om sjuksköterskeprogrammet är något för mej!

Trevlig söndag!

14 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att det blev sjuksköterskeprogrammet. Kommer säkert att passa dig. Så härliga bilder. Visst går tiden fort. Har varit gift i 16 år och det känns som om det inte alls var länge sedan. Skickar skylten i veckan.

Ha det bra!
Kram Ullis

Anna sa...

Spännande! Lycka till gumman! Fina bilder från bröllopet, det var så lyckat juh! Kramar anna

Grodmamman sa...

Vilken härlig dag ni verkade ha haft! Jag är ännu inte gift så förhoppningsvis har jag detta framför mig!:)
Lycka till nu med skolan och allt!
Kram

Anonym sa...

Åhh vilket vackert bröllop, och vackert par.
Det kommer säkert att gå jättebra att börja skola. Det känns alltid lite pirr i maggropen innan, men snart är det borta och allt går på rutin.
Lycka till!
stor kram!!

Anonym sa...

Kommer precis hem ifrån syrrans bröllop...så jag har druckit champagne...blivit rörd...ätit gott och mycket...minglat och njutit av dagen i strålande solsken...vilka underbara bilder...förstår att det är en av de bästa dagarna i ditt liv...ni är så fina tillsammans...
Vi konstaterade i dag...maken och jag att vi varit gifta i 18,5 år och tiden har gått fort...
Lycka till med skola, inskolning och vardagen...om någon vecka går allt på rutin och så tuffar livet på...skönt!
Kram,
Bella

Södralycke sa...

Oj, är det redan 3 månader? vad fort tiden går... Fint var det iallafall :)

Lycka till i morgon nu då!!!

Kramelikram!

Sara sa...

Hejsan
Vilka underbara bilder du visar. Lycka till i morgon, det kommer gå jättebra.
Kram Sara

Living by Milla sa...

Underbara bilder, ni är sååå fina!

Lycka till med första skolveckan!
kram Camilla

Dicksonska våningen sa...

Hej hej!
Det var ett vackert bröllop ni hade. Buketten var såå fin!
Jag antar att känslan är lite som när man precis blivit tillsammans, man räknar dagar och månader och inte som nu - år!
Men det är nog sunt att fira kärleken lite extra den 24:e varje månad :)
Kram Annika

Skatan sa...

Hej! Kul att hitta hit :) Grattis till era första månader!

Sov gott.

Mjuka sa...

Härligt med vackra bröllopsbilder
kramar M

Vitt är vackert sa...

Va fina ni var!!! Å brudbuketten är underbar!

Lycka till i skolan!!!

Kram Ellinor

svartataket sa...

Ja tiden går fort! Fina bilder!
Ja nu är det tillbaka till stressen :)
Hoppas inskolningen går bra!

KRAAM

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Vilka fina bilder från er dag.

Kul att du gillade filmsnutten, det blir säkert fler för det var väldigt uppskattat av familjen.
Ja, det är kul att Matilda får lära sig två spräk så har hon det med sig i livet. Hoppas sen hon vill lära sig fler språk som franska och spanska som hon kommer att ha nytta av här i USA.
Ha en underbar vecka.
Kram Bodil.