tisdag 5 augusti 2008

Vad RETFULLT!!!

Jaha, idag kom andra intagningsbeskedet...

Jag kom som reserv 2! Så himla nära, men ändå räcker det inte till :( Känner mig inte lika nerslagen som första gången, men besvikelsen går ju inte att undkomma. Ska man vara riktigt optimistisk så finns det ju en pytte liten chans kvar. Kanske dyker inte två personer upp på introduktinsmötet... *hoppas hoppas*


Annars har jag redan börjat bläddra i telefonkatalogen, kanske ringer runt lite redan idag för att höra hur det ser ut på jobbfronten här runtomkring.

Suck! Nä jag får rycka upp mig. Söka igen efter jul och hoppas på bättre lycka då!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att du klarar dig hela vägen in den här gången, även fast det blev reservplats igen. Åk dit och var med på uppropet, alltid är det nån som fattas.

Nu är det bara drygt 2 månader kvar... Skönt att värmen försvann, nu kan jag andas och leva igen. :)

Ta det lugnt med trappskrapningen så du inte får blåsor på blåsorna ;)

Kram från Ingrid

Sara sa...

Åh gud vad nära. Om det är någon tröst vet jag att det är mindre sökande på våren, iaf här i Linköping. Jag tror att det är så överlag.
Kram Sara

Pixi sa...

Ja jag ska oxå hoppas at dessa 2 inte kan komma av nån anledning så du får platsen,för nu e det näääära!!Kram på dej!

svartataket sa...

Attans vad nära!! Men då har du en jättestor chans i alla fall ju!!! Håller alla tummar och tår!

KRAMIZAR

Södralycke sa...

Andra reserv är ju jättebra! Det brukar alltid vara folk som hoppar av i början eller inte dyker upp på uppropet....Håller tummarna :)

Kraaam

Frida sa...

Då får vi hålla tummarna för att någon inte dyker upp eller hoppar av. Det är så retligt när man är precis på gränsen att inte komma in. Håller tummarna för att det ska ordna sig!
Kram Frida

Anna sa...

då kommer du säkert in alltid några som hoppar av eller inte kommer så håll tummarna! kramar

Vitt är vackert sa...

Håller också tummarna att 2 inte skall dyka upp!!!
Lycka till!!!!

Kram E

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag håller tummen det hårdaste jag kan!

Kram Annica