tisdag 27 maj 2008

Bröllopsresan är bokad!

Då var det bokat!

På söndag drar jag och älsklingen till MALLORCA en vecka på smekmånad (låter snuskigt)! Närmare sagt till Cala d' Or, vi kommer bo på Esmeralda Park lägenheter.

Jag hoppas och tror verkligen att det kommer bli skönt och avkopplande. Vi betalade 2995:- per person för hela resan. Kändes rätt ok, med tanke på att vi hamnar på ett fyrstjärnigt hotell-lägenhet :)


Träffade även upp Fia o Tea idag och gissa vad vi fick av dem?

Ett superfint bröllopsalbum med underbara bilder på oss och alla våra gäster. Gud vad glad jag blev!!




När vi ändå var inne i stan sprang jag in på Hemtex o shoppade den här vaxduken. Har tittat på den innan men tycker lixom den är ful/fin, nu var den på rea så den fick följa med hem. Om inte annat kanske jag gör något till barnen av dem....

Men den är skrynklig, kan man stryka baksidan eller nått??


Puss o kram!

11 kommentarer:

drömmen om vitt sa...

Hallå och jätte grattis! Vad fina bröllopsbilder du visar och så fin du var. Fina presenter och massor av kärlek. Mysigt att få åka iväg. Trevlig resa och ha det gott!
lotta:)

Södralycke sa...

Låter härligt!!! Ni får väl sola och bada åt oss stackare som får stanna hemma också :) Tuff vaxduk!

Ha det gott! kram Johanna

Änglahem sa...

Åhhh det låter ju alldeles underbart!!! och 4 stjärnigt....precis som det ska vara på en bröllopsresa!!

Vaxduken kan du stryka om du tar en t ex diskhandduk imellan och svag värme....testa dig fram vad det gäller värmen....och stanna inte för länge på ett och samma ställe! Lycka till!

Kram, Ulrika

Anonym sa...

Hehehe :) Tack gumman! Jag tror att det kan ha och göra med att Lisons bilder är mindre än mina för han tar genom mobilen och jag har många fler än han har lagt upp. :S Jag kunde inte lägga upp mer än lite över 20 förrens det stod att jag inte fick lägga upp fler denna månaden. :S Grattis till Resan!!!! Hoppas verkligen att ni får det underbart!! Och jag måste få se bröllopsalbumet nån dag!!! :P Mååånga Kramar!!!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka vänner du har! D E T är ju en riktigt underbar present att få!

Kanonpris på resan! Hoppas ni får det underbart!

Vaxduken är jättefin:)

Kram Annica

PS. Glad att du gillar hjärtat:)

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att allt är bokat och klart. Ni får det säkert jätteskönt. Priset var ju inte heller helt fel. Vaxduken var riktigt frän.

Kram Ullis

Bella sa...

Det låter härligt att åka på bröllopsresa, kan tänka mig att trötthet och spänningen efter bröllopet nu kommer ikapp och att få uppleva Mallorca och hämta energi ifrån solen kommer att bli sååå skönt för er!
Önskar er en underbar tid tillsammans där borta (sen också förstås)!
Kram,
Bella

svartataket sa...

Åh vad härligt :))Vad skönt för er satt komma iväg!!
Snygg duk! Jag har spanat på den svarta och den gröna. Testa att styka den på ettan med en handduk i mellan?

Kraam

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Frida sa...

Vad härligt det låter med Mallorka!
Hoppas ni får en bra resa. Vilket underbart fotoalbum, måste vara roligt att ha en sådant som man kan ta fram när man vill. Vaxduken är jättefin, en färgklick.
Kramar Frida

Pixi sa...

Ohh,vilket bra pris,ni får det säkert helt underbart!!!Håller med änglahem om vaxduken,låg värme...o lite försiktigt,jag tyckte den var jättefin..hade passat bra annars som regnkappor till de små!!!Ska sj göra mej en knallröd högblank sådan o se lite fin ut när man e ute med de fyrbenta i blötväder,hehe... =)