lördag 17 maj 2008

En rejäl shoppingtur...

Först måste jag bara visa vad som kom med posten igår, en efterlängtad vinst från Tradera! Satt jättefint på lilltrullsan!





Sen var vi varit på värsta shoppingturen hela familjen. Det var riktigt mysigt, blev både glassmys och pizza på uteservering och handlade gjorde vi med, som riktiga tokar! ;) Blev en hel del kläder till oss alla, här kommer ett litet smakprov på några klädersplagg.



Sen blev det en liten tur till skoaffären med för jag behövde ett par svarta ballerina och se där, jag hittade ju några skor till. Äääälskar stövlarna! :)


Vi hann med en rejäl storhandling med, tycker det är rätt tråkigt att handla mat, blir så trött efter bara 10 min typ. Då tappar jag gnistan och orkar inte tänka längre... Sambon vill ju gärna kika runt, pröva nytt, läsa på paketen... KOM IGEN!! Jag vill ut i dagsljuset! ;)


Nån som känner igen sig?



Skulle ju egentligen hunnit med några ärenden till, men dagen går fort och barnen tröttar (ja, jag med för den delen)... Så här sitter man nu, redo att sätta tänderna i bröllopsprogrammen och sy ihop dem istället.


Skön lördagskväll på er!

11 kommentarer:

Nicole sa...

Så skönt att ni kan ta de så coolt och vara ute och shoppa fastän det bara är en vecka kvar till den stora dagen. Jag skulle nog hålla på med förberedelser dag och natt och vara totalhysse vid det här laget!
Härliga kläder och stövlar. Söta ungar i det tidigare inlägget. Vår tjej har hunnit fylla fyra, men trotsåldern har inte lagt sig än. (Har nop fått ett uppsving tyvärr sedan lillebror föddes för nio månader sedan)...

Hagbacken sa...

Hallå där....känner igen mig..det är ju såå tråkigt att storhandla...tyvärr räcker det ju inte med EN gång..utan det ska göras hela tiden känns det som!!

Snygga kor du handlat, och fina kläder-det är desto roligare...att shoppa sånt!!

Trevlig kväll!!

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tjena tjejen!

Men vilka härliga kläder ni fick tag i. Tröjorna med molnen är ju urläckra!

Visst är det trist att handla mat, pank blir man nästan oxå. Vi har ju fyra kids varav två är ganska stora så det går ju en del mat... Sedan slinker det ju ner en och en annan onyttighet i vagnen oxå så här på en lördag!

Vilken skoaffär var ni på? Både de svarta och stövlarna får gärna komma hit och bo hos mig...inte för att det var något fel på de andra ;)

Kraaaaaaaaaaaam
Annica

Hagbacken sa...

Tack för din gulliga kommentar!!

Skönt att det var falskt alarm..vet man vad det handlar om, kan man bli lite stirrig...blir det emellanåt jag med med hans systrar!!

Vi är vana att leva så, han vet inget annat!!

Som sagt, finns alltid de som har det värre, tyvärr!!

Kram Igen!!

Frida sa...

Tack för din omtänksamma kommentar. Han dog i en militärolycka när han gjorde lumpen för fyra år sedan. Vilken shoppingrunda ni har varit på. Det är roligt att storhandla ibland. Jättefina stövlar, förstår att du tycker om dem!
Kram frida

Gårdsromantik sa...

Ja på Tradera kan man verkligen göra fina fynd!

Matshopping är inge kul en slig dag.

Kram Maud

Helene på Rörvik sa...

Hej!
Tack för den fina kommentaren och att du kikade in till mig:-) Vad mycket fina saker du har handlat. Vad roligt på lördag, bara en vecka kvar. Må så gott!
Helene

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med en shoppingtur. Det är ju mycket roligare att handla kläder o annat än mat. Tycker ibland att det ok att gå in i mataffärer om de har en massa annat som jag kan titta på först. Det blir säkert en spännande vecka du har framför dig att fixa allt som är kvar att göra.

Sköt om dig!
Kram Ullis

Sara sa...

Härligt med en riktig shoppingdag. Vilka fina kläder du hittat och skor!
Kram Sara

MiaMaria sa...

Hej!

Vad ni har andlat så härligt!

Men håller med dig att handla mat är så trist.......

Lycka till inne hos mig!

HA´en bra söndag!
MiaMaria

K sa...

Så kan det nog va med kärleken... ;D det går ju upp å ner...Drabbas man så spelar det noll roll hur omständigheterna ser ut!Hoppas ni får ett jättefint bröllop, utan snö... Här i Dalarna snöade det igår...heeela dan...Mindre kul...tur man får åka snart ,D
Dina tjejer är ursöööta !!! Kul med shopping, gillar stövlarna skarpt...Mat är urtrist att handla...jag brukar "fastna" i blomavdelningen medans mannen drar iväg...
LYCKA TILL PÅ LÖRDAG IFALL VI INTE HÖRS FÖRE ! Kram/K