söndag 25 maj 2008

Vilken saga...

Godkväll på er alla kära vänner!

Såhär dagen efter är man trött men åh vad lycklig och glad! :) Shit vilket bröllop det blev, värsta festen med många pussar, kramar och skratt. Och framför allt gamla och nya minnen som skapades. Finns så många bilder att visa, så jag plockar bara ut några.




Här gör vi entré...
...med lite skumpa i handen :)
Väl inne i salongen satte underhållningen igång och dröje inte länge innan man lockades till skratt, pappa var först ut med att visa snygga diabilder på mig som liten... *fniss*

Tre snygga babes! (lägg märke till Jossa i bakgrunden, haha)



Åh vad fina ni är, kvällens värdinna o toastmadame! Ni gjorde festen till en succé!

När det blev dax för en bensträckare tog vi och kollade in resten av slottet och titta vad pappa o jag hittade i ett av skottets alla vrån, Måden Torsten, haha! Ella klappade och pratade lite med honom ;)

Men jag får nog erkänna att roligast hade jag när partyt verkligen drog igång, framåt kvällen ökade vi tempot med skön musik och kunde man göra annat än dansa och dansa och dansa. Ja ALLA dansade och sjöng!! Skorna åkte av o hålen i mina trumpbyxor blev allt större...

Min bukett som min mamma gjort åt mig :) Åh vad jag blev nöjd!

Ja, vi vill ju såklart tacka alla våra fina och sköna gäster för att ni förgyllde vår dag och gjorde den så underbar. Många vill ju oxå veta hur mycket pengar vi fick till vår bröllopsresa, det törs jag inte säga, bara att det var alldeles för mycket. Kan väl säga att det räcker till en restresa och en familjeresa nästa höst! ;)

Så all kärlek och tusen tack från oss,

fru och herr Rydman!

18 kommentarer:

Sara sa...

Grattis till er båda!
Vad roligt att det blev ett roligt och lyckat bröllop, jag sa ju det ;-)
Kram Sara

Änglahem sa...

GRATTIS! herr & fru Rydman!!

Vad kul att ni är nöjda och lyckliga!! Vart går bröllopsresan?*nyfiken*...du behöver inte avslöja det om du inte vill.

Så fina ni var!! Har din mor gjort buketten, så vacker!!

Må så gott i lyckoruset!
Kram, Ulrika

Sara sa...

Hej igen
Glömde ju säga att du var väldigt vacker i din klänning! Min tallrikshylla kostade 50:- plus frakt.
Kram Sara

Gårdsromantik sa...

Grattis till det supervackra bröllopsparet!

Vilket party ni hade.
Så spännande att se var bröllopsresan går.

Kram Maud

Vecka - Vecka sa...

Grattis!
Så vackert allting! Speciellt brudparet! Oj, om man kunde ta sin bröllopsdag i repris!

p.s. du har en utmärkelse att hämta hos mig. Tror att det var den 23.5.

Kram!
Lotta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga bilder! Ser ut som ett riktigt lyckats bröllop vilket ju oxå bekräftas av din text. Jag har dessutom sett bilder på Johannas blogg:)

Buketten är jättevacker! Vad duktig din mamma är!!

Gratulerar fru Rydman:)

Supervärstabamsekramen
Annica

Anonym sa...

åh vilken dag det var i går, det var längesen jag hade så kul och ni var så fina! fast måste erkänna att jag haft lite huvudvärk idag,ler. kul att ni fick så mycket pengar att ni kan åka på en mysig resa nu! hör av er när ni bokat så vi får veta vart ni tar vägen! ha det bäst sålänge fru Rydman! puss och kram anna

Hagbacken sa...

Men vad vackra ni var!!

Stoort grattis!!! Ser ut att ha varit väldigt lyckat!! Hoppas allt gick bra m barnen oxå!!

Buketten var verkligen fin...vita rosor....underbart!!

Hoppas ni har fått vila ut nu litegrann...blir det bröllopsresa inom kort, tro???

Stora kramar fr Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Ett stort GRATTIS till er båda!
Ni var jättefina. Förstår att du tycker om din brudbukett, den var jättefin. Härligt med alla bilder. Ska bli spännande att se vart ni åker på bröllopsresa.

Lycka till och många kramar!
Ullis

Anonym sa...

Grattis Karolina!
Trevlig blogg har du me! :)

Frida sa...

Stort Grattis! Så fina ni var. Jättefin brudbukett, du har en duktig mamma!
Roligt att få se bilderna.
Kramar Frida

Anonym sa...

Jättegrattis fru Rydman!
Så vackert brudpar och din mammas bukett var så där perfekt i storlek och klassiskt romantisk! Ja, då har ni haft ett sagobröllop på slottet...härligt att det blev så lyckat! Du ser så vacker ut i bröllopsfrisyren och den vackra klänningen!
Kramar,
Bella

Pixi sa...

Ohhhh....vad fint ni hade det!!!Grattis till att va nygift!!!Önskar er all lycka!!! =)

Anonym sa...

Grattis!
En stor dag i era liv.=)
Vad jättefina ni var. !
hälsn K

svartataket sa...

GRATTIS PÅ ER!!!!!!!!
Åh vilken helg ni haft! Ni ser jättefina ut!! Ja då har ni lite resor att se fram emot :))

kRAM PÅ DIG FRUN :))

Nicole sa...

Stort GRATTIS och vilken tur att allt blev så lyckat! Man ser ju på bilderna att alla har kul! Så stiligt brudpar och buketten var vacker! Låter spännande med bröllopsresa...

Anonym sa...

Grattis till er båda! Ni ser så otroligt lyckliga ut på bilderna! Såklart, det ska man ju vara en sådan dag.

Förvånas inte av att din mor gjorde buketten, vad jag minns från när vi var små så pysslades det en hel del hemma hos er. Vacker var den i alla fall!

Din klänning ser ju fantastisk ut också, även fast den är vit ;) (jag hade blått)

Lycka till i fortsättningen och trevlig resa, vart det än bär av!

Kram Ingrid

Anonym sa...

Vad fin du var vännen =)
/ Jonna