onsdag 28 maj 2008

Familjen Rydman på cykeltur...

Ja idag var det så varmt och skönt att vi var tvugna att ta fram cyklarna. En liten tur längst sjön resulterade i ett fikastopp med fotbad och stenkastning.


Här står gänget, redo att ge sig iväg :)


Här fick älsklingen precis iväg en perfekt "macka". Emmy tittar på och lär, hon slängde sen en så nära mitt huvud sen att jag kände vinddraget...

Lillasysyter tittar på, hon har precis lärt sig säga "tack" och det kommer så där skönt spontant när hon får eller tar något.

Godkväll på er!!

16 kommentarer:

Sara sa...

Vilka härliga sommarbilder. Mysigt med picknick och cykeltur.
Kram Sara

Södralycke sa...

Ser ut som ni haft en härlig dag, riktigt somriga bilder :)

Ha det gott och hälsa maken!

Kram Johanna

Mjuka sa...

Tokfina bilder, somrigt och mycket spring i benen
kram M

Anna sa...

åh vad mysigt det ser ut! själv bara jobbar man. kul att åka snart va? hoppas ni får det bra på mallorca! kram anna

Vecka - Vecka sa...

Så härligt somrigt det ser ut!

Så skönt med resa! Skulle verkligen sitta bra just nu!

Så fint albumet var! Det var snabbt jobbat! Väntar så på att få mina klara.. Och duken tyckte jag var fin!

Kram,Lotta

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig dag - längtar så efter värme här när man ser dina fina bilder.

Kram Maud

Anonym sa...

Jag får tillgång till lägenheten den 1 juli så jag flyttar väl sporadiskt in i den under den månaden. Jobbar ju hela juli och in i augusti i fridlevstad... :S
Nice utflykt.. ;)

Änglahem sa...

Vilken härlig dag ni haft!!! Ser ut som rena högsommardagen...det är ju inte klokt igentligen...maj är ju inte ens slut!

Vad fint kortet på Emmy är!!

Klart att du får lägga mig i din lista, känner mig enbart hedrad!

Kram, Ulrika

Ullis/Leva på landet sa...

Härlig tur i solskenet. Man blev nästan lite sugen att hoppa i vattnet.

Titta gärna in hos mig. Har en tävling som slutar på fredag kväll.

Kram Ullis

Hagbacken sa...

Och här har jag oxå missat en massa...har bara gjort egna inlägg, inte varit runt alls på flera kvällar nu då jag jobbar sent!!

Vilka fina bröllopsgåvor, och ni åker nu på sön??Blir såå avundsjuk...sola magen lite fr mig...

Underbara sommarbilder du visar!!!
Om jag ej skriver innan, så får ni ha en underbar semester!!

Kram Linda

Anonym sa...

Kloka föräldrar som tar vara på dagen och njuter tillsammans med barnen! Ser så skönt ut och bilderna på barnen är så fina.
Hur varmt var det i vattnet(fotbadet tänker jag på)? Chockkallt, skelettet fryser till is kallt, foten kommer att överleva eller kallt men skönt?
Kram,
Bella

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken härlig utflykt..och Emmy ser så himla nöjd ut....vilka sommar bilder.....

Ha´det så gott!
MiaMaria

svartataket sa...

vilka härliga bilder! Ja det är svårt att vara still när det är fint :) Nä jag har inte rånat en bank :) bara fyndat massor :))

kraam

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härliga bilder! Vad härligt att ni passade på med lite sommarmys tillsammans:)

Kram Annica

Frida sa...

Så mysigt med cykelutflykt.Man får passa på nu när det är fint väder.
Önskar dig en trevlig helg:-)
Kram frida

Nicole sa...

Härligt med cykeltur och sköna soldagar! Ha det så kul på bröllopsresan!