tisdag 6 maj 2008

Trötta familjen

Trötta barn och en trött mamma (tror pappa e lite trött med då bageriet kallade in honom vid 05 i morse), precis inkomna efter att ha spenderat eftemiddagen ute, målat och målat lite till...



En trött unge




Två trötta, nybadade ungar med varsin vällingflaska. Mmmmm gott! (inte)





Vi är snart klara med lekstugan, håller på att måla innegolvet svart (behöver jag säga att färgen tog slut nu igen) och så ska vi sätta ny panel på dörren. Tänkte ändå visa en liten tjuvkikning :)


Before:






After:



Tja vad tycker ni? Lite gladare färg iallafall, fler bilder utlovas!

13 kommentarer:

Anna sa...

vilken skillnad, skall bli kul att se hur den ser ut inuti! allt bra annars? kram anna

Frida sa...

Så fin lekstugan blev! Förstår att ni var trötta efter att ha målat om den. Ska bli roligt att se den invändigt sedan!
Kram Frida

Anonym sa...

Hej, lycka till med placeringen!

Lekstugan blir ju toppenfin!!!

Jag vill ha badkaret ni har i källaren! Hur stort är det?

Kram Helena/Franska Liljan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Halloj!
Jag tyckte att den grå färgen på lekstugan var riktigt fin men visst gör den sig bättre i rött!!

Jag har en viss kärlek till röda hus med vita knutar:)
Jättefint med taket oxå!

Kraaaam
Annica

Vecka - Vecka sa...

Oj vad fin den blir lekstugan! Ska bli roligt att se hur den blir inuti också!
Plankorna på vår lekstugas altan, går nog åt "rätt" håll. Alltså inte igenom hela, så det blir nog inte så svårt att byta.

Kram, Lotta

Södralycke sa...

Jättesnyggt! Förstår att ni var trötta, är rätt jobbigt att måla :)

Ska bli spännande att få se insidan!

Ha det bra, kram Johanna

drömmen om vitt sa...

Så kul att få inreda en lekstuga har tyvärr för stora barn för det...men...men man vet ju aldrig.
Ha det så gott!
Lotta:)

Sara sa...

Hejsan
Vad fin lekstugan blev, väntar på bilder innifrån! Jo jag var bara 23 när jag gifte mig, 17 när vi träffades.
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Lekstugan blir toppen. Vilken skillnad. Där kommer barnen att trivas alldeles förträffligt.
Ska bli kul att se resultatet invändigt.

Kram Ullis

svartataket sa...

Vad fint det blir!!! Så kul att leva ut på en liten stuga..

kRAAM

svartataket sa...

Vad fint det blir!!! Så kul att leva ut på en liten stuga..

kRAAM

Nicole sa...

Å den blev så fin lekstugan. Tegeltak ser jag, blir lite avis för jag skulle också ha velat ha det på vår lekstuga, men det blev det inget av...
Hoppas att ni har fått vila er lite nu!

Anonym sa...

Vilken jättefin lekstuga.
Jag väntar med spänning på visningen inomhus.....
kram! huset på backen