söndag 11 maj 2008

MIN MÖHIPPA!!

Shit, var ska jag börja?? Hade nog mitt livs roligaste dag igår! Så överraskad som jag blev har jag nog aldrig blivit förut. Bilder säger ju mer än ord så here we go!



Här kommer tjejerna instormandes i mitt sovrum när jag ligger och sover! Snacka om att jag var yrvaken, jag fattade ingenting!






Håruppsättning på G!




Sen bar det av till Växjö där picknick i det gröna väntade. Så mycket gott att käka o dricka att jag höll på att äta ihjäl mig! Visst blev jag snygg i min klänning! :)





Här har vi några av de 10 glada brudarna, som ni ser är alla mina horor, höhö! (för er som inte fattar så har de ju snygga band om huvudet)




Jag och min Fia-fis (festfixaren)



Efter några sköna timmar i Växjö med roliga uppdrag, belöningar, kub och många glada skratt bar det av till Karlskrona, där mötte vi upp killarna som kört Go-Cart. Tillsammans intog vi danslokalerna där Fia körde en kort bugg-lektion. Skit kul!


Sen hamnade vi på den här gräsplätten i väntan på att inta restaurangen som var bokad. Bakgruden är ju inte så himla upphetsande, sällskapet var desto mer underhållande.






När vi väntade på maten fick jag och min älskling i uppdrag (som för övrigt var mitt 10:e uppdrag den dagen) att måla en tavla tillsammans.




Kvällen slutade på puben där vi dansde och dansade och hade askalas! Det var många fulla men överlyckliga tjejer och killar, och självklart slutade vi när kvällen var på topp!


Så tack mina kära, Fia o Tea för den här dagen. Ni fick verkligen in en fullträff, allt var perfekt!Satt och tänkte på allt som hände igår och kom på mig själv att sitta och le :)





Och så till alla mina tjejer; ni förgyllde min dag! Vad skulle jag göra utan er??


För fler sköna bilder, kika in på karroochjohannes!


Alla ni som var med och möhippade/svensexade får ju inte missa att lägga upp era goa bilder här så att alla kan ta del av dem! Lät som en plätt!

Puss o gull!

15 kommentarer:

Hagbacken sa...

Åhh vad roligt ni verkar ha haft....det finns väl inget bättre än goa tjej-kompisar!!

Du verkar ha blivit väl omhändertagen-kul att få se bilder!!

Kram på dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Va´kul att du fick en så bra möhippa. Skoj att ni hamnde på samma ställe på kvällen, annars brukar ju tjejerna göra sitt och killarna sitt. Toppenkompisar du verkar ha.

Kram Ullis

Anonym sa...

Ja det var verkligen skitkul igår, var bra länge sedan jag hade så här kul! Men det allra viktigaste var ju att du och Johannes hade så kul, man ser verkligen på bilderna hur glada ni är :D

Kramisar
Lison

Sara sa...

Hejsan
Vilken perfekt dag, ni verkar ha haft det toppenkul! Jag hade också kul på min möhippa för snart (hmm) 9 år sedan.
Kram Sara

Anonym sa...

Ja fy fan rent ut sagt vad vi hade kul;) Det var ju topenlyckat och vädret också:). Alla var på topphumör ju. Man var ju ganska seg igår.... Ha det gott nu så ses vi på onsadag!

KRAM

Anonym sa...

Oj, vad spännande med möhippa! Och vad roligt för mig att få se några bekanta ansikten hemifrån :) Roligt att ni fick göra saker tillsammans också, det händer nog inte så ofta.

Lycka till med alla förberedelser nu!
Kram!!

svartataket sa...

Vilket minne :)) Hahaha! Då var er helg lyckad!!!

Kraaam

Anonym sa...

Ja fy fanken va roligt vi hade hjärtat!!! XD Det är ju ett minne som kommer bestå... ;) Pöss!!

Anonym sa...

Vad coolt med möhippa! Jag minns också min, ett minne för livet:-) Ha en fin dag:-)

Södralycke sa...

Riktigt lyckad dag, vad kul vi hade! Både du och Johannes var så söta i era dansdräkter *fniss*

Kramisar!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men så kul! Era Vänner är väl för underbara!

Jag gillar verkligen att ni fick måla en tavla tillsammans:)

Kramkram
Annica

Frida sa...

Låter som en rolig möhippa, fint väder hade ni med!
Kram frida

MiaMaria sa...

Hihihi...ni verkar ha haft det riktigt skojigt.....och härligt väder!
Du är så söt!

Och vad ni har jobbat med lekstugan...den är ju så fin!

Må så gott!
MiaMaria

Pixi sa...

Ohh,vad kul ni verkade ha,vad fick killarna skriva,nyfiken på tips,ska sj hålla i en möhippa om ett tag!Må gott!P

Nicole sa...

Vilken härlig överrasking, blir nog ett minne för livet! Å vilken tur med vädret. Hoppas att det blir lika lyckad Dagen D.