onsdag 21 maj 2008

Tjuvkik på bröllopsförberedelserna...

Så många undrar! Varför berättar jag inte om bröllopsbestyret?

Enkelt svar; det ska bli en överraskning för gästerna och det enda jag vet om festen är när vi ska äta och när det blir dans. That's it! Resten fixar ju Fia o Tea och det är väl därför jag inte är ett dugg nervös heller. Vet att det kommer bli så jädrans bra!! :)

Men för alla nyfikna kommer här lite kika-men-får-inte-se-hela ;) Till alla mina gäster som vill spara sig till lördag får väl blunda nu!


Här har vi slottet som partajet ska vara på! Vi ska även spendra vår bröllopsnatt här! :)


Nä, det är inte min klänning. Den ska vi hämta i mån :) Då är det även dax för den slutliga dekorationen på slottet, jag ska dit och sätta min personliga tatch på det hela.

Har även fått order av Fia och införskaffa mig lite NYTT smink, mitt är säkert en 5-10 år gammlt, så ofta som jag använder det så...

Älsklingen och jag tog även och svängde våra lurviga nyss, provkörde brudvalsen. Nä vi ska inte valsa runt, bara lite tryckare, vi är inga dansmänniskor!

Bara 3 dagar kvar nu! iiiiii!!!!

13 kommentarer:

Hagbacken sa...

Men guud så spännande!! Och vilket vackert slot att gifta sig i....som en saga....

Hoppas du lägger ut MÅNGA bilder sen....såå nyf...

Tills dess får ni träna vidare på eran vals....stoor kraam....

ocj ja, veet att jag kan ta mig ut ändå...bara int´ blivit av....;)

Sara sa...

Vilken underbar plats att ha en fest på och spendera bröllopsnatten! Undrar om det spökar där ;-)
Kram Sara

Änglahem sa...

Åhhhh.....vilket slott att fira på!! hoppas det inte spökar för er på natten*tihi*..bara skojar.

Ska bli så spännande att få se bilder senare...men jag är övertygad om att det kommer att bli alldeles magiskt!!

Jaaa...du verkar väldigt lugn...jag var halvstirrig vid det laget*fniss*

Många bröllopskramar, Ulrika

Gårdsromantik sa...

WOW!
Vad härligt med fest på slottet!
Kommer att bli ett fantastiskt minne för livet!

Kram Mud

Södralycke sa...

Ser fram mot tillställningen :) kommer att bli toppen!

Träna på med dansen ni, Kram!

Anna sa...

spännande!! var tvungen att kika på bilderna lite! skall bli kul att se er på lördag. jag har precis fixat till våra kläder och letat upp henriks finskor. kramar

Anonym sa...

Vilket sagoslott...ser alldeles underbart ut...ohhh, vad det var ljuvligt att gifta sig - fullständigt magiskt...skulle gärna göra det igen men med samma gubbe - utan tvekan! Vi har varit gifta i 18 år och inte en enda dag har jag ångrat mig!
Hoppas att du lägger ut bilder så att nyfiken i en strut får kika...
Du verkar otroligt lugn...annars brukar väl nerverna spöka lite grann...även om man känner sin blivande utan och innantill...
Jag önskar er all lycka och ser med spänning fram emot fortsättningen...
Många kramar,
Bella

Frida sa...

Oj vilket underbart slott! Hoppas man får se några bilder i från bröllopet sedan!
Kramar Frida

Ullis/Leva på landet sa...

Spännande! Va´skönt att du inte behöver fixa o dona så mycket utan vet att att andra hjälper er. Då skulle jag också vara lugn. Slottet är ju ett riktigt sagoslott. Ni kommer att få det underbart.

Kramar Ullis

Dicksonska våningen sa...

Slottet var ju som en saga! Det kommer bli jättefint!

Min sambo kan dansa vals... konstigt att han minns den från balen i skolan. Men vi kan faktiskt svänga om lite :)

Kram Annika

Anonym sa...

Ah!! Det kommer att bli så roligt!! Ska åka upp till Rickard redan imorgon så det inte blir bågra förseningar någonstans!! XD Iiiiiii!!!! Snart Fru Rydman... Snart!! :P PUSS!!!!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilket härligt slott! Och snart ska kung och drottning Rydman dansa "brudvals" där...Så romantiskt:)

Bamsekram
Annica

svartataket sa...

åh vad fint!! Spännande!!! Hoppas du visar lite bilder sen..

kraaam