tisdag 6 maj 2008

Min första utmaning!

Jag har blivit utmanad av en av mina favvobloggar, Mitt liv - mina drömmar, så nu har jag funderat en stund och kommit fram till följande;


Tre


Nämn tre namn du går under:

Karro, Lina & mamma



Nämn tre saker som skrämmer dig:

Växthuseffekten, när mina nära och kära blir riktigt sjuka och att behöva förlora det som betyder mycket för mig.



Nämn tre saker du gärna har på dig:

Snygga softiskläder, förlovningsring och hårband på armleden.



Tre sanningar om mig själv:

Grymma humörsvängningar, godisnarkoman och pedant.



Tre saker du verkligen vill ha:

Drömvillan på landet med ladugård värsta trädgården, evig hälsa och tillräckligt med pengar för att aldrig mer behöva tänka på ordet ekonomi.


Tack Annica!


Skickar detta vidare till Södralycke, svarta taket & filosofifia, om ni orkar o har lust att klura en liten stund! :)

8 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan

Kul att få veta lite sanningar om dig!! Jag vill också ha en gård på landet.
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

En gård på landet skulle jag också vilja ha. Helst med en stor glasveranda. Roligt att få veta lite mer om dig.

Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej där!

Vad kul att få lära sig lite mer om dig!

Sååå Godisnarkoman hehe...

Vem skulle inte vilja vara ekonomiskt oberoende...

Kraaaam
Annica

Anonym sa...

Hej Karro,
hoppas bordsplaceringen löst sig;-)

Tack för besökt hos mig och tack för att du gjorde mig uppmärksam på att jag i ivern glömt skriva en del ljusinfo. Tex så finns ljusen som doftfritt såklart!

Kul "sanningar"!

Kram Helena

Anonym sa...

Hej och tack för din rara kommentar på min blogg! Ser att du ska läsa till barnmorska, det ska jag med! Måste bara ha jobbat ett helt år som syrra först innan man kan söka in. Längtar! Kram på dig!

Södralycke sa...

Tack för utmaningen, skall ta mig an den! Måste nog klura lite först bara... ;)

Kram!

Hagbacken sa...

Hej, roligt att få veta lite mer om dig!!

Vilka härliga ungar du har...såå gulligt med varsin nappflaska i munnen...du måste ha fullt upp (jag saknar den tiden ibland faktiskt)

Lekstugan blev väldigt fin!

Kram på dig!

svartataket sa...

Tack! Utmaningen antagen :))

KRAAM