måndag 26 maj 2008

En present med posten...


Vet ni vad som kom med posten idag?


Ett sött litet hjärta från Annica som har bloggen Mitt liv - mina drömmar! Åh vad glad och väldigt överraskad jag blev!! Tack darling, du e för go :)




Och när vi ändå är inne på present-tema så tänkte jag visa lite av våra bröllopspresenter, ja, vi fick en hel del trots alla generösa bröllopsresebidrag!


Glas, kanna och skål i samma serie, helt underbart! Allt är handgjort och passade vår smak perfekt, dessutom var vi i behov allt!



Sen fick vi den här sköna tavlan och jag fick ett album från Möhippan som jag ääääälskar!! Bägge fick en hedersplats i storarummet :)



Mamma hade sytt påslakanset till oss av gamla lakan och nytt tyg. Så fränt, kommer bli värsta färgklicken i vårt sovrum. Får väl visa bilder sen när det är bäddat o klart! ;)

Sen fick vi lite syltar, safter och kryddor i gammal stil. Och detta var nog älsklingens favorit. Han handlar gärna i lantbutiker som har godsaker i fina förpackningar och som smakar som förr. Det här får bara stå och vara fint nu ett tag :)

Å se där, mitt lilla hjärta har fått sig en plats oxå :)

Sen har jag och Johannes en liten önskning till alla som brölloppade med oss, lägg gärna upp era bilder på vår sida, jag saknar bilder från kyrkan, på mina små trullsor och på tårtan bla...

Tack ännu en gång alla godingar!

10 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Vad mycket fint ni fick och bidrag till resan är ju inte helt fel heller.
Kram Sara

Dicksonska våningen sa...

Grattis, grattis, grattis! Så fint bröllop, fin klänning och det såg ut att vara en toppenfest!
Tack för dina fina ord på min blogg om mitt foto. Jag gillar det men jag har måånga jag inte gillar också... :) Ja, jag ser ut som en författare på bild på baksidan av en bok - *haha*
Fina presenter ni fick! Vart ska ni åka på bröllopsresa?
Kram Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga presenter ni fick!! Glasen, kannan och skålen är ju hur underbara som helst! (inte för att de andra presenterna går av för hackor de heller...)

Kramkram
Annica

Södralycke sa...

Vad mycket fina presenter ni fick! Har ni bokat nån resa än då? *nyfiken* :)

Ska lägga upp våra bilder när vi får bättre internetuppkoppling (tog 1,5 timme att lägga upp möhippebilderna, och då var uppkopplingen mycket bättre än vad den är nu....suck).

kram!

Anna sa...

hej gumman! den där skålen är verkligen jäte fin och kul att du gillade vår present med. jag har massor av bilder skall lägga upp dem till er imorgon. nu blir det sängen! puss och kram

Frida sa...

Hej!
Vilket fint hjätra och vilka underbara bröllopspresenter ni fick! Det handgjorda glaset är så vackert. Ser fram emot att se hur det blir när du har bäddat med de nya täckena!
Många Kramar Frida

Ullis/Leva på landet sa...

Förstår att ni gillar presenterna. De var jättefina. Annica är bra gullig som skickade ett sådant fint hjärta.
Sen blir det ju en resa också.
Kram Ullis

Anonym sa...

Fick inte många bra bilder, men lovar att lägga upp de få bilder så blev något sånär okej. Förhoppningsvis så kommer de upp under tisdagen

Kramisar
Lison

svartataket sa...

vad fina saker :))Måste spana in bilderna..

KRAAM

Anonym sa...

Jag försökte lägga upp bilderna igår gumman, men jag kunde bara lägga upp typ 20 bilder sen sa det stopp för man kan tydligen bara ladda upp ett antal per månad. Så jag antar att det får vänta tills nästa månad kommer.... -.-' Men jag lovar att dom kommer upp så snart det går. Mappen blev tydligen kvar när jag försökte så du vet varför det inte är några bilder i... -.-'